vineri, 8 ianuarie 2010

M-am intors

Absenta mea s-a datorat faptului ca am avut o facultate de terminat. Nu am avut de ales, ori ma termina ea pe mine ori eu pe ea. Si datorita acestui fapt am decis sa-i scriu o poezie facultatii, o poezie care reflecta exact acesti ani care mi-au mancat viata:


Din intamplare sau premeditat,
Ajung sa termin un liceu destul de laudat,
Iar dupa ce am terminat aceasta scoala,
Am zis sa merg la facultate-n capitala.

Puteam s-aleg s-o fac pe ori si care
Dar intamplarea a facut,
Sa-mi puna mintea la-ncercare,
Ca sa ajung un inginer fu*ut.

Gandind gresit, am reusit ca in final,
Sa iau decizii proaste-n consecinta,
Mai bine ma mutam intr-un canal,
Fara sa am nimic pe constiinta.

Constructiile-s grele,
Imi amintesc ca mi s-a zis,
Dar nerabdarea, graba si prostia
Nu m-au lasat sa fac un compromis.

Am vrut constructii,si de constructii parte am avut,
N-am vrut civile, mi se pareau mult prea usoare,
Si tin sa spun ca rau mi-a mai parut,
Va relatez in versurile urmatoare

Cu chiu cu vai am terminat CFDP-ul,
O facultate ce se compara cu TV-ul,
Unde devii vedeta imediat,
Ca repetent, restantier sau amanat.

Acum c-am terminat-o va dau sfaturi,
Si zic, ca daca nu ai chef de invatat,
Sa dai la orice alta facultate,
Sau iti faci viata toata de cacat.

Dar in final tot raul e spre bine,
Si tin sa zic, ca dupa tot ce-am suferit,
De-ar fi s-aleg o alta facultate
Tot la CFDP m-ati fi gasit.

Si ca s-arat ca nu vorbesc prostii,
In saptamana dupa ce am terminat,
Am dat la studii aprofundate,
Ghici la ce facultate m-am bagat. :)))

Colegii de facultate inteleg mai bine poezia.Acum ca am intrat in legatura cu latura mea poetica o sa ma retrag la un vin pana la articolul urmator.

Un comentariu: